Handelsbetingelser

Inden bestilling bedes du læse handelsbetingelser. Når du bestiller produkter fra denne hjemmeside, via telefon eller via mobile applikationer, accepterer du disse handelsbetingelser.
Hvis du har spørgsmål, klager og forslag bedes du Kontakte os.
Bestilling
Ved bestilling, accepterer du generelle handelsbetingelser og privatlivets fred til online og mobil madbestilling. Når du bestiller, sender vi din ordre til restauranten. Når du afgiver en ordre sende vi dig en SMS, at ordren bliver behandlet, og du skal forvente et svar fra restauranten inden for 10 minutter. Yderligere kommunikation sker mellem dig og restauranten via SMS. Restauranten er ansvarlig for forberedelse, kvalitet og levering af din ordre. Betingelser for levering afhænger kun af restauranter. Skyfood er en mellemled i hele processen for madbestilling.
Du accepterer når du giver os dine personlige oplysninger og garanterer, at dine data vil være præcise og fuldstændige på bestillingstidspunktet.
Vi vil tage alle rimelige skridt til at sikre detaljerne i din bestilling og din konto, og af denne grund kan vi ikke holdes ansvarlig for eventuelle tab, du måtte lide hvis en tredjepart forsøger uautoriseret adgang til dine data, som du angav, da adgang til denne side.
Hver ordre som bestilles er forudsat manglende/ ikke tilgængeligt produkt, levering, specificeret pris, valgt tid og bekræftelse eller afvisning fra restauranten.
Om ændringer i din ordre, vil du få besked via SMS fra restauranten. Den besked vil indeholde oplysninger om orden, leveringstidspunkt angivet af restaurant og den samlede pris.
Hvis deres betingelser ikke er passende, kan du annullere din ordre. Annullering af ordre skal foretages inden for få minutter fra ordreafgivelse. Hvis restauranten ikke accepterer din ordre, vil du få SMS med grunden til afvisning.
Priser og Betaling
Alle priser på SkyFood.dk er korrekte på tidspunktet for offentliggørelsen. Vi forbeholder os ret til at ændre disse i fremtiden. Vi forbeholder os også ret til at ændre produkter og tjenester tilgængelige til salg på hjemmesiden samt ophør af samarbejdet med visse restauranter eller ophørelse af leveringsservice.
Skyfood gør en stor indsats for at opdatere priserne.
Restauranter kan ændre prisen på bestilling tidspunktet (hvis du angiver nogle særlige krav eller hvis du er en fast kunde og restauranter vil give dig en rabat).
I SMS bekræftelse vil du se ordreoplysninger, produkter, tid og pris. Du har altid mulighed for at annullere ordren, hvis nogen af ​​disse ikke er passende for dig.
Leveringspriser er noteret på restauranters hjemmesider med alle andre vigtige oplysninger.
Du kan betale dine ordrer med kontanter eller kreditkort på en restaurant eller til kurér ved levering. Du undgår problemer eller komplikationer, hvis du vil have dine penge tilbage pga. et eller anden grund.
Levering
Leveringstidspunkt, du valgte ved bestilling er med forbehold for ændringer. Hvis restauranten er i en menneskemængde, og kan ikke forberede på det valgte tidspunkt, vil de ændre det til den tætteste tid. Alle detaljerne vedr. din ordre vil komme i bekræftelse på SMS fra restauranten.
Ordre vil blive leveret til den adresse, du angav, da du bestilte.
Levering bliver udført af restaurant eller dets kurérpartnere og derfor er leveringstiden deres ansvar. Restauranten vil gøre sit bedste for at levere alle ordrer til tiden. Hvis maden ikke ankommer til den aftalte tid, bedes du kontakte restaurant. Hvis levering er forsinket, vil omkostninger stadig blive opkrævet. Hvis restauranten undlader at foretage levering til tiden, på grund af kundernes fejl, vil kunden være ansvarlig for forsinkelsen.
Der kan være en situation, hvor en restaurant ikke kan levere til et bestemt tidspunkt. I dette tilfælde vil din ordre blive annulleret straks efter bestilling, og du vil få en sms med oplysninger om afvisningen.
Annullering
I tilfælde af at du ønsker at Annuller din ordre, (f. eks prisen er højere end forventet, leveringstid er ikke, hvad du havde planlagt, du har ikke indtastet den rigtige adresse osv.) skal du gøre det et par minutter efter bestillingen.
Ordre kan ikke annulleres, hvis restauranten er begynd at behandle din ordre eller hvis levering allerede er blevet afsendt.
Du vil få besked via SMS, hvis restauranten acceptere din annullering eller ej.
Hvis restauranten ikke accepterer annullering, vil ordren blive leveret og skal betales.
Restauranten kan afvise orden, hvis produktet ikke er tilgængelig for nogen grund, hvis restauranten er optaget, eller hvis de ikke levere i området. Hvis restauranten afviser ordre, vil du få sms med grundene til afvisning.
Information
Du accepterer at give os præcise og fuldstændige oplysninger i de relevante felter.
Du giver os ret til at bruge, opbevare eller behandle personoplysninger for at vi kan levere dig dine bestillinger. Du har ret til at se og redigere alle dine personlige oplysninger, der findes på hjemmesiden.
Klager
Vi tager din klager meget alvorligt, fordi vi ønsker, at alle vores kunder skal være tilfredse.
Hvis du har problemer, når du bestiller på hjemmesiden og du har ikke modtage sms som vist på Hjælp siden, bedes du kontakte os. Du kan kontakte os for alt som er relateret til bestillingsprocessen. Hver klage vil blive behandlet så hurtigt som muligt af vores team.
Restauranten er ansvarlig for alt om ordrer, mad, levering og du skal kontakte dem for alt, hvad der interesserer dig. Du kan finde restauranters kontakter på vores hjemmeside SkyFood.dk.
Begrænsning af ansvar
Vi undskylder for eventuelle fejl, der kan vises på hjemmesiden, men vi garantere, at vi vil fjerne alle mangler og fejl så hurtigt som muligt.
Ved at acceptere disse vilkår, accepterer du at vi ikke hat ansvar for problemer, der kan opstå som et resultat af din brug af oplysninger på webstedet, eller forpligtelser som kan opstå i forbindelse med forberedelse og kvaliteten af ​​maden og levering.
Vi accepterer ikke ansvaret for levering og tilberedning af mad, alt, der ikke er resultatet af vores arbejde, dvs. vi er ikke ansvarlige, hvis du lider tab, skader eller omkostninger.
Vi har taget alle mulige forholdsregler for at forhindre online svindel og for at sikre alt data fra dig. Vi opbevarer det på sikreste måde. Dog kan vi ikke være ansvarlig for yderst usandsynlige tilfælde af et brud på sikkerheden af vores servere.
Privat politik
Denne fortrolighedspolitik forklarer, hvordan vi i SkyFood.dk bruger dine personlige data, når du bruger vores hjemmeside, mobile apps eller bestiller via sms.
Vi er forpligtet til at beskytte privatlivets fred for alle besøgende på vores hjemmeside, og besøgende, der har adgang via mobil applikation. Når du besøger vores hjemmeside, kan du blive bedt om at give oplysninger om dig selv: dit navn og kontaktoplysninger (telefonnumre og adresse). Vi indsamler også oplysninger om din brug af SkyFood.dk.
Oplysninger om brug af webstedet ved hjælp af cookies skal indsamles. Vi bruger denne teknik for at øge brugerens komfort, for at forbedre kvaliteten af hjemmesiden og service. De cookies, der bruger SkyFood.dk giver os mulighed for at hjælpe dig med at fremskynde processen for bestilling. Cookies er små stykker information, der er gemt på din computer på de hjemmesider du besøger. Vi bruger kun cookies for den varighed af din web-session, og den udløber, når du lukker din browser.
Vi analyserer de oplysninger, vi indsamler fra dig. Vi kan bruge dem for at støtte og udvikle vores forretning. Vi kan bruge dem til andre statistiske eller analytiske formål og til at hjælpe os med at forhindre svindel.
Vi kan bruge dine oplysninger til at kontakte dig og for at underrette dig om nyheder og ændringer eller tjenester på vores hjemmeside.
Du accepterer, at vi kan dele dine oplysninger med tredjeparter (restauranter, markedsføring og reklame sektor).
Vi vil gøre alt for at beskytte dine oplysninger mod uautoriseret adgang, ulovlig behandling, ødelæggelse og beskadigelse.