Kundeservice

Hvad er Sky food?
Sky food er den nye lavpris - webportal for mad bestilling. Vi har udviklet en ny webportal, med fokus på hastighed og prisbevidsthed. Ved at indføre en ny web-portal, kan vi sikre både dig og dine kunder en række nye funktioner. Du kan stadig holde de aftaler, du måtte have.
Hvordan fungerer systemet?
Dine kunder kan bestille via SMS, app eller på webportalen. At være i stand til at bestille gennem skyfood systemet skal kunder validere deres mobiltelefon, fordi hele bestillingsprocessen går gennem en mobil. Efter ordre bestilling, sendes den til restaurantens POS printer inden for 1 minut. På bon bestilling printes kunders bestilling, adresse, leveringstid og omkostninger. Du kan acceptere eller afvise ordren, afhængig af, om du kan eller ikke opfylde kundernes krav.
Hvis du accepterer ordre, vil du være i stand til at vælge tidspunktet for leveringen, hvis du tror, at du ikke kan levere ordre til det tidspunkt, hvor kunden har bestilt. Kunder kan tilføje en note, der vedrører en særlig anmodning. På POS printer, har du mulighed for at indtaste / ændre prisen, hvis den afviger fra den anførte pris.
Hvis du afviser ordre, vil du have mulighed for at vælge en årsag for afvisning.
Dine kunder vil blive underrettet via sms om status på deres ordre (accepteret eller afvist) inden for 1 minut.
Hvad er fordelene ved at bruge Sky food?
Hurtig og billig
Du får en dansk billigste og hurtigste service for mad bestilling.
For en minimal investering får du en meget effektiv og hurtig service. Du vil undgå stress i travle perioder, fejl med bestilling, fejl i levering. På kort tid, vil du modtage kundernes bestillinger på POS printer, og inden for 1 minut vil kunden modtage dit svar. Dette vil spare dig tid og penge.
Fremragende service
Du kan gøre det muligt for dine kunder selv - tjeneste ved at sætte en tablet i din restaurant, som vil give dem en fornøjelse.
Du kan bestemme, om maden skal hentes eller leveres. Uanset hvad du beslutter dig for, vil kunderne blive underrettet inden for den korteste tid. Du kan tilbyde dine kunder en ekstra service og sende en påmindelse tekst om ekstra gode rabatter eller medlems tilbud.
Økonomisk fordel
Du afregner selv med dine kunder. Kunderne skal betale direkte til dig. Dit cashflow kommer dig til gode og ikke din udbyder.
Du behøver ikke længere at vente 15-30 dage på dine egne penge.
Markedsføring
Du skal sikre, at alle dine eksisterende kunder bliver henvist til din nye hjemmeside på webportalen SkyFood.dk.
Sådan kommer du i gang?
Ring 52 645 645 for at få instruktioner, hvordan du registrerer din restaurant på SkyFood.dk.